Pupa jak marzenie – ćwiczenia na pośladki

Zgrabna pupa, jędrne pośladki to marzenie każdej kobiety oraz mężczyzny, który… nosi za nią zakupy :). Warto wiedzieć, że praktycznie każda z nas może wypracować zdecydowanie lepszy kształt pupy i lepszą kondycję. Co ważne, nie potrzebujemy wcale super sprzętów, profesjonalnych trenerów czy ekskluzywnego klubu.

Najważniejsze są przysiady, można powiedzieć, że bez przysiadów nie ma ładnych pośladków.

posladki 2posladki 1

Unoszenie bioder w pozycji leżącej, czyli popularne „bridges”

posladki 4posladki 3

Wypady to kolejny klasyk, bez którego trening na pośladki będzie niekompletny.

posladki healthcomposladki tumbrl

Trening cardio. Trzeba go polubić, a efekty przyjdą na pewno i zdecydowanie szybciej. Może być to orbitrek, spinning, bieganie, wszelkie podskoki, pajace itp.

posladki 6posladki 5

Ale także yoga, która poprawia mięśnie, elastyczność i gibkość całego ciała.

posladki 7

Pilates to trening, który tylko pozornie wygląda na łatwy, znakomicie wpływa na kształt pupy.

posladki 8

Treningi ABT w klubie to zajęcia skupiające się na dolnych partiach ciała – brzuchu, biodrach i pośladkach.

posladki 00

I oczywiście zdrowa zbilansowana dieta – dużo owoców, warzyw. Eliminujemy niezdrowe tłuszcze i puste kalorie z węglowodanów.

posla


Zdjęcia: shutterstock, popsugar, health.com

Autor: Aneta

Udostępnij ten post na

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *